F.A.Q.

1. Kaip susisiekti su „Cargobus“?

Su mumis galima susiekti el. paštu cargobus@cargobus.lt arba telefonu +370 52336677

2. Kuriose vietovėse veikiate?

Mes siūlome „Cargobus“ kurjerių paslaugą šiose vietovėse: Lietuvoje, Baltijos šalyse, Rusijoje ir Europos Sąjungoje.

3. Kaip veikia gabenimo procesas?

Gabenti krovinius, naudojantis „Cargobus“ paslaugomis, yra paprasta ir ekonomiška; atlikite toliau nurodytus veiksmus.

1. Suplanuokite savo siuntą mūsų interneto svetainėje www.cargobus.lt. 

2. Atsispausdinkite iš anksto apmokėtą siuntinio etiketę, kurią išsiųsime Jums el. paštu, kai pateiksite užsakymą internetu.

3. Pritvirtinkite siuntinio etiketę prie paketo ir laukite kurjerio arba pristatykite paketą į artimiausią terminalą. 

4. Pagal sekimo numerį galite sekti siuntinio kelionę.

4. Kaip siųsti siuntinius nevykstant į „Cargobus“ terminalą?

Mūsų vizija – supaprastinti Jūsų darbą. Tiesiog užsisakykite kurjerį internetu, telefonu ar el. paštu ir atsipalaiduokite. Mes dirbsime už Jus!

 

5. Kas nutiks, jei norėsiu pristatyti daugiau paketų negu nurodyta užsakyme?

Jei norite pristatyti daugiau paketų negu nurodyta užsakyme ir atitinkamame užsakymo patvirtinimo el. laiške, turite pateikti naują užsakymą.

 

6. Ar pateikęs užsakymą gausiu pranešimą?

Taip. Jei užpildysite užsakymo formą ir apmokėsite jį, gausite patvirtinimą el. laišku. Tai reiškia, kad Jūsų užsakymas gautas.

 

7. Ar galiu pakeisti paketo pristatymo adresą?

Taip, galite pakeisti pristatymo adresą. Skambinkite 52336677 arba rašykite mums el. paštu cargobus@cargobus.lt ir mes pasistengsime jį pakoreguoti.

 

8. Ar ilgai laikysite mano paketą?

Mes laikysime Jūsų paketą iki 1 mėnesio, o greitai gendančius produktus – iki 3 dienų. Grąžinti daiktai perduodami siuntėjui apmokėjus gabenimo ir sandėliavimo mokestį. „Cargobus“ sunaikina siuntas pagal įsipareigojimų akto įstatymą ir laikydamasi „Cargobus“ siuntų atidarymo, sunaikinimo ir šalinimo procedūrų.

Pirmąsias 14 dienų paketas laikomas be papildomo mokesčio. Kiekviena papildoma siuntos sandėliavimo diena kainuoja 1,00 €.

 

9. Kada mano paketas bus pristatytas?

Mes tvarkome užsakymus darbo valandomis nuo 9.00 iki 17.00, nuo pirmadienio iki penktadienio (išskyrus Taline – nuo 9.00 iki 21.00). 

Pristatymas Baltijos šalyse užtrunka 1–2 darbo dienas, Europoje ir Rusijoje – 3–7 darbo dienas. Nurodytos pristatymo datos gali keistis dėl įvykių, kurių mes negalime kontroliuoti.

 

10. Kokie yra siuntinių svorio ir dydžio apribojimai?

Svorio ir dydžio apribojimai kinta priklausomai nuo paslaugos ir paskirties vietos.

Baltijos šalys – vieno paketo matmenų suma yra iki 3 m, siuntinio ilgiausia kraštinė neturi viršyti 2 m, o didžiausias bendras svoris – iki 500 kg. Siuntą gali sudaryti keli paketai.

ES – siuntinio ilgiausia kraštinė gali būti iki 1,75 m, ilgiausios kraštinės ir apačios perimetro suma gali būti iki 3 m. Didžiausias svoris yra iki 30 kg.

Mielai pateiksime Jums specialius pasiūlymus dėl ypatingo dydžio siuntų. Drąsiai kreipkitės į mus.

 

11. Ką daryti, jei nežinau tikslaus siuntos svorio?

Jei nežinote tikslaus siuntinio svorio arba jei neturite, kaip pasverti siuntinio, pabandykite kuo tiksliau apskaičiuoti. Užsisakant siuntos pristatymo paslaugą, rekomenduojame pasirinkti didesnį svorio intervalą, kad išvengtumėte galimų problemų. Jei Jūsų nustatytas ir faktinis svoris skiriasi, atitinkamai pakoreguojamas mokestis.

 

12. Iš kur gauti siuntos sekimo numerį?

Jūsų siuntos sekimo numeris atsiunčiamas el. paštu kartu su siuntos patvirtinimu Jums pateikus užsakymą internetu.

 

13. Kaip sekti savo siuntą?

Paprasčiausiai naudokitės siuntos sekimo numeriu, kurį gavote patvirtinimo el. laiške.

Savo siuntinį galite sekti mūsų interneto svetainėje.

14. Aš užsisakiau siuntų pristatymo paslaugą keliems paketams. Ar gausiu siuntos sekimo numerį kiekvienam paketui?

Taip, kiekvienam siunčiamam paketui paskiriamas siuntos sekimo numeris. Prieš paimant Jūsų siuntą, gausite patvirtinimo el. laišką su visa informacija apie savo užsakymą.

 

15. Ką reiškia, jei informacija siuntų sekimo sistemoje nesikeičia?

Siuntų sekimo sistema atnaujinama kiekvieną kartą, kai Jūsų siuntinys nuskenuojamas naujame punkte ar vietovėje. Jei sistemoje kelias dienas rodomas tas pats pranešimas, taip gali būti dėl vėluojančio sistemos atnaujinimo. Jei siuntų sekimo sistemos būsena išlieka tokia pati ilgiau negu 48 valandas, turite susisiekti su mumis.

 

16. Ar yra daiktų, kurių negalima siųsti naudojantis „Cargobus“?

Draudžiama siųsti radioaktyviąsias, šarmines, degias, toksiškas, kvapiąsias ar tepančias medžiagas, talpyklas, pripildytas skysčio, kurios nėra tvirtai uždarytos ir supakuotos taip, kad nesudužtų, pinigus, obligacijas, monetas, tauriuosius metalus ir brangakmenius, vertybinius popierius, asmens tapatybės dokumentus, gyvus gyvūnus, paukščius, žuvis, vabzdžius, aštrius ir pjaunančius daiktus be specialios pakuotės, alkoholį, tabako gaminius, narkotines medžiagas, amuniciją, sprogmenis, ginklus ir jų dalis.

Tarptautinių siuntų atveju draudžiama siųsti siuntinius, kurių eksportas iš išsiuntimo šalies ir importas į paskirties šalį yra draudžiamas. „Cargobus“ nėra atsakinga už siuntinius su draudžiamu turiniu. „Cargobus“ turi teisę neutralizuoti ir sunaikinti siuntinius, keliančius riziką kitiems siuntiniams, „Cargobus“ ar trečiųjų asmenų turtui ar jų sveikatai arba aplinkai. Siuntėjas įsipareigoja kompensuoti visus nuostolius ar išlaidas, patirtas „Cargobus“ dėl pirmiau minimų draudžiamų ar pavojingų siuntinių.

 

17. Ar interneto svetainėje nurodyta galutinė kaina?

Taip, mūsų rezervavimo sistema rodo galutinę kainą. Mes pakartotinai patikriname siuntos matmenis ir svorį ir, pateikus neteisingą informaciją, apmokestiname Jus papildomai.

 

18. Kaip galiu sumokėti už paslaugą?

Paskutinis užsakymo proceso žingsnis – internetinis mokėjimas. Galite rinktis vieną iš toliau nurodytų mokėjimo būdų.

• Kredito kortelė

Mes priimame įvairias kredito korteles („Visa“, „MasterCard“).

• „PayPal“

Jei esate „PayPal“ narys, galite prisijungti su savo naudotojo vardu ir slaptažodžiu ir tęsti apmokėjimą. Jus nukreips į „PayPal“, kur galėsite atlikti mokėjimą.

• Banko nuoroda

 

19. Ką daryti gavus pažeistą paketą?

Jei ant Jūsų gauto paketo yra būklės pablogėjimo ar pažeidimo požymių, pateikite pastabą apie pažeidimą kurjeriui, užpildykite žalos formą ir kuo greičiau atsiųskite ją mums. Visada galite kreiptis pagalbos el. paštu cargobus@cargobus.lt

 

20. Ar Jūs apdraudžiate mano prekes?

Taip, apdraudžiame. Galite pasirinkti šią papildomą paslaugą pateikdami siuntos pristatymo užsakymą.

21. Kam man reikalingas paketų draudimas?

Jūsų siuntinio turinys gali būti Jums labai brangus materialine arba emocine prasme. Tokiu atveju savaime aišku, kad norite kuo didesnio saugumo. Štai kada naudingas siuntos draudimas.

Patogumas – norite užtikrinti, kad Jūsų siunta bus apsaugota nuo bet kokios rizikos.

Nedidelė kaina – mūsų siūlomo siuntų draudimo kainos yra vienos mažiausių.

Paprastumas – galite pasirinkti pageidaujamą draudimo variantą užsisakydami paslaugą.

22. Ko negalima apdrausti?

Toliau nurodytų daiktų negalima apdrausti papildomai:

  daiktų, kuriems reikalingas specialus gabenimo būdas (temperatūra, drėgmė ir t. t.), tempiamų krovinių, akcizo banderolių, pašto ženklų, loterijos bilietų, negyvų, gyvų gyvūnų, ginklų, radioaktyviųjų medžiagų, biriųjų ar pažeistų produktų, orlaivių ir laivų, surenkamųjų pastatų, biriųjų krovinių ir autocisternų, cemento, šaldytos mėsos ir žuvies, stiklo plokščių, motorinių transporto priemonių, įskaitant automobilius, pramoninio popieriaus rulonų, celiuliozės. 

  Draudžiama siųsti tarptautines siuntas, kurių eksportas iš išsiuntimo šalies ir importas į paskirties šalį yra draudžiamas. 

„Cargobus“ nėra atsakinga už draudžiamus daiktus. „Cargobus“ pasilieka teisę bet kuriuo metu išmesti ir sunaikinti siuntas, keliančias pavojų kitiems siuntiniams, „Cargobus“ ar trečiųjų asmenų turtui ar jų sveikatai arba aplinkai. Siuntėjas turi kompensuoti visus nuostolius ar išlaidas, patirtas „Cargobus“ dėl pirmiau minimų draudžiamų ar pavojingų siuntų.

 

23. Mano užsakymą sudaro keli paketai. Ar turiu įsigyti papildomą siuntų draudimą kiekvienam paketui?

Taip. Jei Jūsų užsakymą sudaro keli paketai, pasirinkus papildomą siuntų draudimą, jis galioja kiekvienam Jūsų užsakyme esančiam paketui. Geriausia siuntą, kurią sudaro keli paketai, siųsti sudėjus visus daiktus į vieną dėžę.

 

24. Ar turiu pirkti pakuotę siuntai ar ją duodą įmonė?

Siuntėjas yra atsakingas už tinkamą pakuotę. Jei Jums reikia pakuotės, galite ją įsigyti „Cargobus“ terminaluose.

 

25. Kaip supakuoti savo siuntą?

Mes žinome, kaip svarbu, kad Jūsų siuntinys būtų pristatytas saugiai ir nepažeistas. Gera pradžiai – atidžiai supakuoti savo siuntą.

1. Pasirinkite kokybišką ir tinkamo dydžio dėžę.

Dėžė su dvigubomis sienelėmis tinkamiausiai apsaugos Jūsų siuntinius, ypač tuos, kuriuose yra dūžtančių daiktų. Įsitikinkite, kad dėžė yra didesnė už siunčiamą daiktą.

2. Apsaugokite savo daiktus.

Įsitikinkite, kad daiktas dėžėje nejuda – tarpus užpildykite minkšta medžiaga, pvz., pakavimo popieriumi ar burbuline plėvele.

3. Kiekvieną dėžėje esantį daiktą suvyniokite atskirai.

Vienoje dėžėje siunčiant kelis daiktus, rekomenduojama kiekvieną daiktą suvynioti atskirai. Šitaip daiktai geriau apsaugomi ir mažiau juda.

4. Užklijuokite siuntinį lipnia juosta.

Užklijuokite visus atvirus dėžės šonus lipnia juosta.

5 patarimas. Pažymėkite savo dėžes.

Prie dėžės priklijuokite oro transporto važtaraštį bei lipdukus „Dūžta“ arba „Šia puse į viršų“, kad jie būtų aiškiai matomi.

 

 

26. Kaip supakuoti dūžtančius daiktus?

Pakuoti dūžtančius daiktus nėra taip sunku, kaip gali pasirodyti. Jei pasistengsite ir viską atidžiai supakuosite, Jūsų daiktai tranzito metu bus visiškai saugūs ir nesuduš.

1. Suvyniokite kiekvieną daiktą atskirai. Pradėkite nuo pasirūpinimo kiekvienu atskiru daiktu. Pirmiausiai apvyniokite juos burbuline plėvele ir sluoksniu pakavimo popieriaus.

2. Sudėkite daiktus į dėžę. Dėžę reikia pripildyti suglamžyto popieriaus, pakavimo granulių ar panašios medžiagos, kuri turėtų dengti visą dėžės dugną bei užpildyti tuščias vietas. Įsitikinkite, kad daiktai saugiai sudėti į dėžę ir nejuda. 

3. Mažesnę dėžę įdėkite į didesnę. Po to ant mažesnės dėžės, įdėtos į didesnę, uždėkite kelis polistireno lakštus arba tuščius tarpus užpildykite kita pakavimo medžiaga.

4. Užklijuokite dėžę. Užklijuokite didesniąją dėžę lipnia juosta ir, jei reikia, priklijuokite siuntos etiketę. Norėdami nurodyti siuntinio tipą, ant dėžės taip pat galite pridėti perspėjimus, pvz., „Dūžta“ arba „Šia puse į viršų“.

 

Vis dar turite klausimų? Prašome susisiekti su mumis

cargobus@cargobus.lt